În conformitate cu Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind protecția consumatorilor, clientul are dreptul de a returna produsul achiziționat, fără a fi nevoit să justifice decizia și fără penalități, în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului.
Singurele costuri suportate de către client sunt cheltuielile directe de returnare a produsului (transportul retur) și taxa de ramburs (pentru plățile ramburs / cash la livrare).
Pentru ca returul să fie valid, produsul returnat trebuie să îndeplinească toate condițiile de mai jos:
să fie în ambalajul original, nedeteriorat;
să fie neutilizat (nu a fost aprins, topit, testat);
să fie însoțit de toate accesoriile și documentele livrate (factură, broșuri etc.);
să fie în perfectă stare estetică și funcțională, fără urme de uzură sau manipulare improprie.
⚠️ Excepții de la retur:
Conform legislației în vigoare, nu se acceptă returul produselor care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid, cum sunt produsele artizanale parfumate, dacă acestea au fost utilizate parțial sau depozitate în condiții improprii.
Exemplu: este permisă deschiderea capacului pentru testarea parfumului, însă nu și aprinderea lumânării.
Dacă produsul este returnat într-o stare care nu mai permite revânzarea ca nou (ex: ambalaj deteriorat, accesorii lipsă, urme de utilizare etc.), ne rezervăm dreptul de a reține o sumă corespunzătoare diminuării valorii, între 5% și 50% din prețul inițial.
Valoarea exactă va fi comunicată clientului după recepționarea și evaluarea produsului.
Dacă clientul nu este de acord cu această reținere, poate solicita returnarea produsului în starea în care a fost primit de către vânzător, costurile de reexpediere fiind suportate integral de client.
Rambursarea contravalorii produsului se face doar după primirea fizică a produsului returnat sau, cel târziu, după prezentarea unei dovezi clare de expediere – se va lua în considerare data cea mai recentă. Contravaloarea bunului împreună cu valoarea taxei de transport, excluzând taxa de ramburs (pentru plățile ramburs / cash la livrare), va fi returnată în termen de maxim 14 (paisprezece) zile. 
Cheltuielile de returnare (transport) și taxa de ramburs (pentru plățile ramburs / cash la livrare) vor fi suportate de client iar rambursarea va fi returnată după cum urmează:
❗ Nu oferim rambursări în numerar sau prin mandat poștal.
Pentru a iniția un retur, vă rugăm să completați următorul Formular de Retur, menționând:
numărul comenzii;
produsul/produsele returnate;
motivul returului (opțional);
preferința pentru rambursare: card, transfer sau voucher.
Produsul trebuie trimis la adresa:
Isarescu Patricia Tomina PFA
Șos. Panduri 29, Bl. P2A, Sc. 1, Ap. 07, Sector 5, București 050654
Clientul este direct responsabil pentru ambalarea corespunzătoare a produselor returnate.